سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فنگ شویی شایگان

فنگ شویی اصولی و کاربردی خیلی می تونه در ارتقا زندگی موثر باشه

ولی این روزها دنیای مجازی از اطلاعات نادرست "فنگ شویی" اشباع شده ...

 اگرچه نیتشون خوبه، ولی استفاده از این روش های غلط نه تنها بی تاثیر است، بلکه ممکنه خطرناک باشه 

یادگیری فنگ شویی درست و انجامش،  انرژی اطرافتون رو تغییر می ده. اثرات را می توان خیلی سریع  احساس کرد.  دیدگاه کلی شما را تغییر میده و شما می تونید با دنیای بیرون بسیار مثبت تر برخورد کنید. شما می تونید واضح تر فکر کنید و تصمیمات بهتری بگیرید، در حالی که خواب و سلامت و تندرستی کلی نیز بهبود می یابند.

فنگ شویی شایگان

فنگ شویی شایگان منبع معتبری برای مشاوره و آموزش هست که تلاش می کنه با استفاده از فنگ شویی جهان را تبدیل به مکانی بهتر کنه

در واقع، علم اخیراً تأیید کرده است که محیط اطرافمان به طور جدی بر کیفیت زندگی ما تأثیر می گذارد. چگونه؟ خانه و محل کار ما دارای انرژی (چی) است که با گذشت زمان بالا می رود و از بین می رود. هنگامی که انرژی افزایش می یابد، زندگی، سلامت، سرزندگی و آینده ما بهبود می یابد، اما زمانی که انرژی تحلیل می رود، این جنبه ها بدتر می شوند و باعث استرس می شوند.اکنون زمان آن فرا رسیده است که زندگی هماهنگ با محیط اطراف خود را آغاز کنیم.

انرژی موجود در محیط ما بر رفاه و کیفیت زندگی ما تأثیر می گذارد. می تواند به ما کمک کند تا به امیدها و آرزوهایمان برسیم و هر چیزی باشیم که می خواهیم 

 

فنگ شویی چیست؟

فنگ شویی یکی از هنرهای پنجگانه متافیزیک چینی است و اساساً مطالعه چگونگی تأثیر انرژی محیط بر ما است. تجزیه و تحلیل صحیح و متعادل کردن این انرژی ها به ما امکان می دهد تا مزایای مثبت را حفظ کرده و اثرات منفی را حذف کنیم.

بر خلاف روش های مدرن تر، فنگ شویی سنتی چینی بر اساس مذهب یا خرافات نیست. این یک هنر باستانی و علم طبیعی است که هزاران سال در چین آزمایش، توسعه و تمرین شده است. در واقع فنگ شویی به چینی ها محدود نمی شد و بسیاری از تمدن های باستانی از نوعی از آن استفاده می کردند. فنگ شویی کار می کند زیرا راه جهان و هر چیزی است که در آن وجود دارد.

 

علم فنگ شویی

علم اخیراً تأیید کرده است که محیط اطراف ما به طور جدی بر کیفیت زندگی ما تأثیر می گذارد. همه چیز در دنیای ما حاوی انرژی یا چی است و همانطور که همیشه در حال تغییر است، در هر فضایی مناطقی با انرژی کم و زیاد وجود دارد.

انرژی کم یا در حال پوسیدگی، چی شخصی ما را ضعیف می کند. عدم تعادل عنصری در خانه بر جریان چی تأثیر می گذارد و منجر به استرس، نزاع و حتی مشکلات سلامتی برای کسانی که در آنجا زندگی می کنند، می شود. تحت شرایط شدید، به نظر می رسد که نوعی قانون مورفی حاکم است. همه چیز خراب می شود، پول بسیار کم است و خطرات سلامتی افزایش می یابد. برعکس، انرژی بالا به ما اجازه می دهد تا قدرت شخصی، سلامت، عملکرد و رفاه خود را افزایش دهیم. با این حال، انرژی بالا می تواند در هر جایی از خانه باشد و اینجاست که  فنگ شویی سنتی چینی  تأثیر عمیقی دارد.

قرار دادن آب در یک مکان خاص در خانه شما انرژی مفیدی را در کل منطقه آزاد می کند. این انتقال انرژی یا "قدرت"، همراه با قرار دادن صحیح مبلمان و درمان های ساده و ظریف، فضای بسیار مفیدی را در خانه یا محل کار شما فراهم می کند.

چرا ما به فنگ شویی نیاز داریم؟

ما کاملاً به محیط خود وابسته هستیم و محیط ما به ما وابسته است. فنگ شویی بسیار محبوب است زیرا در جامعه پر سرعت ما، با پیشرفت های فنی که تقریباً هر روز انجام می شود، ما از زندگی طبیعی در محیط خود دور هستیم. 

 

فنگ شویی چه کاری می تواند انجام دهد؟

فنگ شویی به ما این امکان را می دهد که افراد را در محیطشان تجزیه و تحلیل کنیم. ما تحت تاثیر محیط اطراف خود هستیم، بنابراین تغییر نیمی از این معادله، بر دیگری تأثیر می گذارد. فنگ شویی شایگان با درک این رابطه  منحصر به فرد بین افراد و فضای آنها، می تواند درمان های ساده و ظریف را در خانه شما برای ایجاد تعادل، کاهش استرس و ارتقای تندرستی و تندرستی توصیه کند. فنگ شویی باعث می شود احساس کنید همیشه در مکان مناسب در زمان مناسب هستید و از فرصت هایی که برایتان پیش می آید نهایت استفاده را می کنید. این کاری است که فنگ شویی می تواند انجام دهد. اگر کسی ادعا می کند که می تواند بیش از این انجام دهد، فنگ شویی درست نیست.